utorok, 4. novembra 2014

Rozhovor s Evs Lok :)


Ahojte :)
Dnes je tu rozhovor so Slovenskou youtuberkou Evs Lok :) Evs je proste TOPka :) A ideme na to :)



Aké sú tvoje záľuby ? 
Natáčanie, fotenie a stretávanie sa s kamarátmi.

Prečo si sa rozhodla natáčať ?
Pretože ma už nebavilo blogovať a youtube bolo pre mňa niečo nové, chcela som to skúsiť aj ja, tak som skúsila a pozrime, kde som dnes.

Aký je tvoj obľúbený youtube channel ?
V poslednej dobe mám naozaj málo času sledovať videá. Z času na čas si nejaké pozriem. Snažím sa pravidelne kukať česko-slovenské videá, pretože niektoré dievčatá „poznám“ , tiež pozerám aj chalanov ak mám náladu na zábavu. Každopádne úplne najviac milujem zoelline vlogy a strávila by som pri nich aj pol dňa kebyže môžem. Zalfie je proste zalfie <3A čo sa týka ale zvyšku rada si pozriem čokoľvek. Skôr sa zameriavam na youtuberov ako ľudí. Takže aj videa typu „MeetUp“ s Makeupbymandy21 rada sledujem. A Tyler Oakley je tiež super.

Aké máš ciele a čo by si chcela dokázať?
Nemám už žiadne. Vždy som chcela 1k, 2k...potom 5k ale úprimne? Už mi na tom nezáleží. Mám rada všetkých svojich starých aj nových odoberateľov, no už sa jednoducho neorientujem na čísla. Ale chcela by som aby ste sa zapájali do toho sledovania. Typu, že niečo prerobíte tak ako som to urobila ako ja, inšpirujete sa mnou. Občas mi prídu správy s fotkami a vtedy ma to naozaj poteší, pretože vidím, že to video malo nejaký zmysel. Či už zmysel tým, že vám vyčarilo úsmev alebo ste si niečo prerobili/kúpili na moje odporúčania.. Niekedy by som potrebovala vidieť viac interakcie od vás.

Vtipný zážitok z natáčania ?
Jooj tých je naozaj veľa. Vytekajúci mixér, zle roztrhnutá látka na kimone (nezverejnené video) a kopu ďalších, niektoré sú v pokazených záberoch pri videách.

Aké boli tvoje začiatky ?
Trápne.



Ako si sa dostala k natáčaniu ?
Začala som sledovať Bethany, Meredith,......Páčilo sa mi to. Točila som vlogy pre seba do mobilu a neskôr som sa odhodlala aj na video na youtube.

Čo by si odkázala čitateľom tohto blogu ?
Usmievajte sa, buďte šťastní, majte sa radi a robte v živote to, čo vás baví!

Plánuješ niečo ako 4FANS?
Ak by ma pozvali, tak by som nad tým seriózne premýšľala. Viem, že sa plánovalo LP Turné v Žiline a tam som chcela ísť aj kebyže ma nikto nepozve. Jednoducho by som si tú vstupenku kúpila haha.

Zmenila by si niečo vo svojom živote ?
Všetko sa deje z nejakého dôvodu a všetko nakoniec smeruje do jedného cieľa. Takže...Nezmenila by som pravdepodobne nič extrémne dôležité.



Ďakujem Evs Lok za rozhovor. A vám sa dúfam že páčil :) Teším sa na ďalší článok :)
Ahojte :) Viki :)

1 komentár: